Wijziging doorgeven

Bij de meeste mensen verandert er voortdurend vanalles; men gaat verhuizen, schaft nieuwe spullen aan, stopt met werken of een van de kinderen gaat het huis uit.
Dit zijn allemaal wijzigingen die invloed kunnen hebben op het verzekeringspakket. Niet iedereen realiseert zich dit, met als gevolg dat het ooit afgesloten verzekeringspakket ontoereikend kan zijn geworden.

Als uw belangenbehartiger willen wij u graag helpen om uw verzekeringen 'up-to-date' te houden. Het is daarvoor dan wel noodzakelijk dat wij beschikken over de juiste gegevens. Daarom hebben wij een mutatieformulier ontwikkeld dat wij u vragen in te vullen en aan ons terug te sturen.

Op dit formulier kunt u aangeven of er zich in de komende periode wijzigingen voordoen in uw privé-situatie die van invloed kunnen zijn op uw verzekeringspakket. U kunt aangeven of de wijziging al heeft plaatsgevonden, of dat de wijziging zal plaatsvinden binnen 3 maanden of over 3, 6, 9, 12 maanden of daarna.

Na ontvangst van uw reactie administreren wij eventuele aanpassingen binnen ons kantoor en naar de betrokken verzekeraar(s). Als het van belang is om actie te ondernemen zullen wij contact met u opnemen om af te stemmen wat de vervolgstappen kunnen zijn.
Zoals u van ons gewend bent is deze service vrijblijvend.

Heeft u andere vragen of opmerkingen? Neem dan telefonisch contact met ons op of via het contactformulier.

Mutatieformulier Particulieren

Realisatie: TiDi Graphics